نظرات و پاسخ ها
بدست آوردن شیب روی نمودار در اکسل
باید از فرمول SLOPE استفاده کنید
دستور کار :
دو ستون به نام های X و Y داریم که مقادیری در آن ها وارد شده
بطور مثال برای ستون X در خانه های A1:A10 مقادیر را وارد می کنیم
و برای ستون Y نیز در خانه های B1:B10 مقادیری را وارد می کنیم
سپس در یک خانه که می خواهید نتیجه را مشاهده کنید از دستور SLOPE به روش زیر استفاده نمائید:
=SLOPE(A1:A10;B1:B10)
سلام سلام؛خسته نباشیدیه سوال داشتم نمیدونم جای طرحش همین قسمت هست یانه?اگه نیست ببخشید؛میشه بگیدچه جوری میتونم اینترنت لپ تاپ موباگوشی نوکیا فعال کنم?مرسی
تا جایی که می دونم گوشی های نوکیا دارای سیستم عامل سیمبین و جاوا هستند که باید ابتدا تنظیمات فعال سازی اینترنت را از اپراتور مربوطه دریافت کنید و سپس با استفاده از نرم افزار Pc Suite پس از نصب بر روی سیستمتان و اتصال گوشی به کامپیوترتان با کابل USB با گزینه Connect to Internet به اینترنت وصل شده تا کامپیوتر شما بتواند از اینترنت موبایل استفاده کند
میخوام این دستور رو تو اکسل اجرا کنم:برو یه شماره پرسنلی رو تو شیتهای مختلف اکسل بگرد و ستون پنجمش رو بذار تو سل مورد نظر ممکنه راهنماییم کنید؟
زیاد نمی دونم ولی کدی شبیه کد زیر باید بنویسی :
Sub Macro()
Cells.Select
Sheets("Sheet1").Select
Selection.Copy
Range("A1").Select
ActiveSheet.Paste
End Sub
با سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز یه تابع در اکسل oddlpriceاست اگه راجع به اون بتونید توضیح کامل بدید که چطور مسئله حل میکنند یا یه سایت که توضیح کامل نسبت به این تابع داره بدید ممنون میشم
متاسفانه خودم با اینها کار نکردم اما توضیح مختصری می دونم که بشرح زیر است:
ODDFPRICE ارزش برای هر 100دلار ارزش اسمی اوراق قرضه ای که اولین دوره آن فرد است را محاسبه می کند
ODDFYIELD بازده یا سود اوراق قرضه ای که اولین دوره آن فرد است را محاسبه می کند
ODDLPRICE قیمت برای هر 100دلار ارزش اسمی اوراق قرضه ای که آخرین دوره آن فرد است را محاسبه می کند
ODDLYIELD بازده یا سود اوراق قرضه ای که آخرین دوره آن فرد است را محاسبه می کند
بطور مثال برای ODDLPRICE که آرگومانهای ورودی این تابع عبارتند از:
Settlement تاریخ تسویه
Maturity تاریخ سررسید
last-intrest نرخ آخرین بهره
Rate نرخ بهره
Yld بازده
redemption تاریخ بازخرید
frequency فراوانی
basis مبنا
سلام . ببخشید من در اکسس چنتا فرم ایجاد کردم تو این فرما من فیلدهایی دارم که احتیاج به اعمال محاسباتی دارن برای این کار روی فیلد کلید میکنم و به قسمت data از property sheet میرم روی control source کلید میکنم و به قسمت اعمال محاسباتی میرم و اعمال محاسباتیو انتخاب میکنم و زمانی که فیلدهای table انگلیسیه این اعمال محاسباتی رو انجام میده ولی زمانی که فیلدها فارسی اند هیچ اعمال محاسباتی انجام نمیدن و فقط ! name # یا ! type # داخل فیلد نمایش داده می شن به نظر شما چکار باید انجام بده که محاسبات انجام شن؟
یکی از دلایلش فاصله بین کلمات مرکب فارسی است که بین آنها را علامت - یا _ قرار بده و امتحان کن، ضمناً چرا از همون حروف انگلیسی استفاده نمی کنی؟ اگر می خواهی کاربر نام ستون را به فارسی ببینه که می تونی در قسمت Caption نام ستون راا فارسی بنویسی و نام فیلد همون انگلیسی باشه
مطالب مرتبط
ذخیره فایل ورد به پی دی اف PDF سیو به پی دی اف Save to pdf تبدیل ورد به پی دی اف Convert Word To PDf چطور می توان فایل ورد را به پی دی اف ذخیره کنم تا بتوان با نرم افزار Adobe Acrobat Reader باز کرد؟ پلاگین SaveToPDF پی دی اف
چگونه می توانم برای سند ورد حاشیه گذاری کنم؟ border in word ویرایش متن در سند ورد تنظیم حاشیه و چیدمان در ورد تب Page Layout Page Background گزینه Page Borders
چطوری دراکسس اختلاف دو تا ساعت را بدست بیاوریم؟ محاسبه اختلاف ساعت در اکسس amoozesh mohasebeh ekhtelaf saat dar access بدست آوردن اختلاف ساعت و تاریخ
تفاوت بین اکسل و اکسس چیست؟ نرم افزار Excel یک نرم افزار محاسباتی با سلول های هوشمند است ، که از آن می توان برای انجام محاسبات مالی و حسابداری استفاده نمود.نرم افزار Access یک نرم افزار بانک اطلاعاتی به مانند SQL Server و Oracel
چرخاندن جدول در Word چگونه می توانم در ورد جدول را بچرخانم؟ روش چرخاندن جدول در Word چرخاندن جدول به اندازه 90 درجه Rotate Table In MicroSoft Word 2007 تبدیل جدول به تصویر چرخاندن متن در ورد charkhandane matn dar word







