نظرات و پاسخ ها
یادش بخیر ویندوز خوبی بود، من دوستش داشتم
سلام.اگه ارتقاع بدیم عکسها واطلاعات ازبین نمیروند.
اگر منظورتان ارتقاء به ویندوز 7 یا 8 است، باید ابتدا فایلها مثل تصاویر و غیره را در یک درایو دیگر و یا هارد اکسترنال بریزید و سپس ویندوز Seven یا Eight نصب کنید (به علت اینکه در ایران از سیستم عامل های های کرک شده استفاده می شود باید ویندوز را مجدد نصب کرد)
پس چگونه باید ارتقاع داد
آیا منظورتان ارتقاء به سیستم عامل جدید است؟
درمورد ساخت جى میل جدید براى خودم مشکل دارم
jediiiiiiiiiiiiiiii?
خبر های مرتبط
اپل در حال آزمایش آیفون 6 با صفحه نمایش 4.9 اینچ و جایگزین آیفون 5c است apple 6 آیفون 6 آی فون شش Iphone شرکت اپل جایگزین 5c ورود نسل جدید تلفنهای هوشمند
پایان پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز XP نصب ویندوز خداحافظی با ویندوز ایکس پی پایان عمر ویندوز XP ویندوز ایکس پی پر end of life نرمافزارهای جاسوسی شبکه ایزوله از اینترنت دستگاه های خودپرداز
تلفن هوشمند یوتا فون با دو صفحه نمایشگر یوتا فون دارای سیستم عامل اندروئید است و نیمه دوم سال 2013 برای فروش به بازار عرضه می شود.
نگاهی به سیر تحولات گوشیهای هوشمند در این سال نشان میدهد که امسال هم این گوشیها پیشرفتهای زیادی به خود دیدهاند گوشیهای هوشمند در سال 2012
سقف مجاز اتچ کردن فایل در جی میل ۵۰ مگابایتی شد بدین ترتیب کاربران غیر جی میلی میتوانند ضمیمههایی تا 50 مگابایت را برای کاربران جی میل ارسال کنند






