نظرات و پاسخ ها
جیمیل دارم چجوری ایمیل بسازم
gmailدارم که هرچه میزنم میگه رمز یاای دی شمااشتباه است
چجوری جیمیل بسااااااااازم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به سختی
س . ازداخل گوگل وارد جیمیل شو بعد
man har kari mikonam nemitonam varede safheye avval besham lotfan komakam koniiiiiiiiiiiiiiiid
سلام ایمل دارم که نمیتوانم ازآن استفاده کنم برای استفاده دوباره ازآن چه کاری باید انجام دهم متشکرم
مطالب مرتبط
اینترنت شبکه ای جهانی از شبکه هاست. یک ساختار شبکه ای عظیم است اینترنت میلیونها رایانه، از سراسر جهان را در قالب یک شبکه به هم وصل می کند HTTP درک و تشخیص تفاوت بین اینترنت و شبکه جهانی وب Internet Explorer شبکه جهانی وب Internet
تاریخچه مرورگر فایرفاکس نحوه پاک کردن Hsitory از مرورگر فایرفاکس clear history firefox منوی های فایرفاکس
فیلم آموزش ایجاد یا فعال کردن Profile به همراه تغییر تم پنل ایمیل یاهو ساختن پروفایل در یاهو فعال کردن پروفایل ایمیل profile yahoo تغییر تم در پنل ایمیل یاهو yahoo mail
آموزش ساخت اکانت هات میل آموزش تصویری ساخت هاتمیل ساخت هات میل ساخت ایمیل در hotmail ساخت اکانت hotmail آموزش کامل ساخت اکانت ایمیل در هات میل
راه حل مشکل ساخت ایمیل یاهو sakhte email yahoo مشکل حل ساخت اکانت یاهو moshkele sakhte email yahoo ارسال کد فعال سازی کد فعال سازی رو به موبایل Receive SMS Onlie












