ارسال نظر یا پیام و درخواست

نظرات و پاسخ ها

محمدرضا پاسدار برون نوشته :

با سلام و تبریک سال نو من در مورد اینکه نام یک فرد رو ار لیست ارائه خدمات جستجو کنم و لیست خدمات ارائه شده به این فرد رو برام لیت کنه در یک شیت مجزا (به این صورت که نام فرد را در یک سلول از شیت وارد کرده و سپس خدمات ارائه شده به وی لیست گردد) مشکل دارم. لطفا من را در این مورد راهنما یی کنید


مدیر سایت فارسی میتینگ در پاسخ به محمدرضا پاسدار برون نوشته :

می تونم اینطوری راهنمایی کنم که باید در شیت دوم یک جدول درست کنی با یک ستون خدمات و برای هر فرد یک ستون در موقع ایجاد شخص به آن جدول اضافه کنی، و در یک توافق قرار بدی که هر شخصی که یکی یا چندتا از این خدمات را می گیره در جدول عدد 1 ثبت شود و هر کدام که ندارد صفر ثبت شود. سپس می تونی با استفاده از دستور LookUP در شیت اولت این خدمات را جستجو کنی (مثلاً با نام شخص یا خدمات) این یکی از راهها بود، چنین روش دیگر هم می شود اعمال کرد. اما پیشنهاد من استفاده از نرم افزار CRM است، که اگر مایل باشی می توانم ارائه کنم

مرتضی نوشته :

سلام به آقای مدیر یک سوال در مورد اکسل. چگونه می تونم یک pivote table رو به حالت اولی که pivote از آن ساخته شده است برگزدانم.بافرض اینکه pivote در یک شیت دیگر paste spatial value شده و به سورس آن دسترسی نداریم. با تشکر


مدیر سایت فارسی میتینگ در پاسخ به مرتضی نوشته :

اگر محتوایی با گزینه paste spatial value کپی شده باشد، به دلیل اینکه تبدیل به فایل گرافیکی می شود، نمی توان داده های آن را استخراج کرد

سینا نوشته :

آقای مدیر سایت اگه ی چیزی رو بلد نیستید، یا حال گفتنش رو ندارید آدم رو نپیچونید من میگم میخوام پسوورد kaspersky رو حذف کنم شما در جواب گفتید برو تو قسمت تنظیمات و حذفش کن اگه به این راحتی حذف میشد که پسوورد نمیذاشتن براش


مدیر سایت فارسی میتینگ در پاسخ به سینا نوشته :

بحث پیچوندن نبود، زیرا این جا من به سوالات ICDL پاسخ می دهم آن هم در حدی که بلد باشم، اما سوال شما کمی تخصصی بود و چون مشتاق بودم گفتم راهنمایی کرده باشم، و فکر کردم که شما مدیر سیستم هستید، در حالی که اینطور نیست، برای این مشکل باید از سیستم اصلی اقدام کرد و اگر رمز هم فراموش شده باشد تنها از فرمت کردن می توان رمز یو اس بی برداشت و یا اینکه آنتی ویروس را Uninstall و مجدد نصب کرد که فکر نمی کنم شما دسترسی داشته باشید
و ضمناً این صحیح نیست که تمام راه ها را مطرح کنم، و حتما برای شرکت شما این امر مهم بوده که دسترسی ها را بسته

مهرداد نوشته :

با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم چطوری میتونم تنظیمات اکسل رو به حالت اول برگردونم.آخه در قسمت conditional formating وقتی cell رو انتخاب میکنم که less than رو تنظیم کنم توی پنجره اون هر عددی رو مینویسم رنگ cell خود به خود عوض میشه.خواهش میکنم راهنمایی کنید. با تشکر


مدیر سایت فارسی میتینگ در پاسخ به مهرداد نوشته :

در قسمت conditional formating گزینه Clear Rules را بزن

هدی نوشته :

سلام و وقت بخیر.ممنون میشم اگه فوری به سئوالم پاسخ بدید.من از پاور پوینت 2013 استفاده می کنم.وقتی می خوام پاور مو تو ورژن های پایین تر نشون بدم بعضی اسلایدها رو باز نمیکنه.و اصلا گزینه ذخیره به ورژن های پایین تر رو نداره.چی کار کنم که با همین ورژن تو همه ی پاور ها بدون تغییر باز کنه؟


مدیر سایت فارسی میتینگ در پاسخ به هدی نوشته :

از مسیر زیر می توانید فایل خود را به ورژن2003 ذخیره نمائید و با آن می توانید در 2007 نمایش دهید
Microsoft Office Button-->Save As-->PowerPoint 97-2003 Presentation
که گزینه آخر را باید از لیست کشویی Save In واقع در زیر قسمت File name انتخاب نمائید
ضمناً از قسمت Export هم می توانید استفاده کنید

 صفحه ابتدا        صفحه 23    از 45        صفحه آخر

مطالب مرتبط

غیر-فعال-کردن-رویداد-کلیک-بر-روی-اسلایدهای-ارائه-پاورپوینت-On-Mouse-Click-هایپرلینک-باز-کردن-اسلایدها-از-منوی-Transition-و-سپس-تب-Timing-برای-همه-اسلاید-ها-یا-اسلایدهای-مورد-نظر-خود-تیک-گزینه-On-Mouse-Click-را-بردارید

غیر فعال کردن رویداد کلیک بر روی اسلایدهای ارائه پاورپوینت On Mouse Click هایپرلینک باز کردن اسلایدها از منوی Transition و سپس تب Timing برای همه اسلاید ها یا اسلایدهای مورد نظر خود تیک گزینه On Mouse Click را بردارید

نحوه-مرتب-شدن-خودکار-Auto-Sort-رکورد-ها-در-نرم-افزار-اکسل-نحوه-مرتب-شدن-خودکار-(Auto-Sort)-رکورد-ها-در-نرم-افزار-اکسل-منوی-Home-و-منوی-Editing-و-از-دکمه-Sort-Filter

نحوه مرتب شدن خودکار Auto Sort رکورد ها در نرم افزار اکسل نحوه مرتب شدن خودکار (Auto Sort) رکورد ها در نرم افزار اکسل منوی Home و منوی Editing و از دکمه Sort Filter

پاس-دادن-مقدار-یک-فیلد-از-فرم-اول-به-فیلدی-در-فرم-دوم-در-اکسس-دراکسس-2010-بر-روی-فرم"-navigation-"دو-فرم-را-باز-کرده-ام-میخواهم-دکمه-ای-ایجاد-کنم-که-با-کلیک-بر-روی-آن-محتویات-یک-فیلد-از-فرم-اول-در-فیلدی-از-فرم-دوم-درج-شود

پاس دادن مقدار یک فیلد از فرم اول به فیلدی در فرم دوم در اکسس دراکسس 2010 بر روی فرم" navigation "دو فرم را باز کرده ام میخواهم دکمه ای ایجاد کنم که با کلیک بر روی آن محتویات یک فیلد از فرم اول در فیلدی از فرم دوم درج شود

تفاوت-بین-اکسل-و-اکسس-چیست؟-نرم-افزار-Excel-یک-نرم-افزار-محاسباتی-با-سلول-های-هوشمند-است-،-که-از-آن-می-توان-برای-انجام-محاسبات-مالی-و-حسابداری-استفاده-نمود.نرم-افزار-Access-یک-نرم-افزار-بانک-اطلاعاتی-به-مانند-SQL-Server-و-Oracel

تفاوت بین اکسل و اکسس چیست؟ نرم افزار Excel یک نرم افزار محاسباتی با سلول های هوشمند است ، که از آن می توان برای انجام محاسبات مالی و حسابداری استفاده نمود.نرم افزار Access یک نرم افزار بانک اطلاعاتی به مانند SQL Server و Oracel

ساخت-برنامه-غذایی-روزانه-کارمندان-شرکت-با-ACCESS-ایجاد-نرم-افزار-محاسبه-خورد-و-خوراک--روزانه-کارمندان-با-ACCESS-اکسس-ایجاد-نرم-افزار-با-اکسس-ساخت-بانک-اطلاعاتی-با-اکسز

ساخت برنامه غذایی روزانه کارمندان شرکت با ACCESS ایجاد نرم افزار محاسبه خورد و خوراک روزانه کارمندان با ACCESS اکسس ایجاد نرم افزار با اکسس ساخت بانک اطلاعاتی با اکسز

مشاهده کامل مطالب بخش پاسخ به سوالات