ارسال نظر یا پیام و درخواست

نظرات و پاسخ ها

فاضل نوشته :

سلام چیکار کنم فرمم در اکسس موقع باز شدن در محل دلخواه خودم باز بشه مثلا سمت راست تصویر ظاهر بشه

ملیحه نوشته :

سلام من چطوری می توانم یک تم که از اینترنت پیدا کرده ام به تم های خود اضافه کنم


مدیر سایت فارسی میتینگ در پاسخ به ملیحه نوشته :

اگر منظورتان تم برای ویندوز هست، که باید نصبش کنید و از قسمت انتخاب پس زمینه آن تم را انتخاب کنید

شقایق نوشته :

سلام ببخشید من نمودار scatterکشیدم حالا می خواهم از هر نقطه با خط چین به مبدا وصل کنم باید چیکار کنم؟


مدیر سایت فارسی میتینگ در پاسخ به شقایق نوشته :

از گزینه Shape در منوی Insert استفاده کن سپس با انتخاب خط و مشاهده Properties می تونی به خط چین تبدیل کنی

ali نوشته :

چطوری می تونم دو شیت در فایل اکسل با یک شتون مشترک با هم ادغام کنم یکی از شیت ها 5000 رکورد و دیگری 100 رکورد داره


مدیر سایت فارسی میتینگ در پاسخ به ali نوشته :

اگر ستون های هر دو شیت با هم برابر و مرتب اند می تونی شیت 100 رکوردی را در شیت 5000 رکودی کپی کنی

حنانه نوشته :

با عرض سلام و خسته نباشید برای تایپ عربی در ورد به علامت سکون _ علامت مد _ و علامت حروف ناخوانا _ علامت همزه وصل _ علامت تنوین برای اخفا و ادغام نیازمندم اما نمیدانم چگونه این علائم را درج کنم چون جزء علامتهای موجود در صفحه کلید نمیباشد.لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون


مدیر سایت فارسی میتینگ در پاسخ به حنانه نوشته :

باید کلید SHIFT را نگه داری و همزمان از کلیدهای QWEASDF در حالت زبان فارسی تایپ کنی. برای بهتر دیده شده این علامت ها، می تونی در یک فایل ورد سایز فونت را در اندازه 36 و یا 72 قرار بدی و هر یک از کلید ها را تست کنی تا ببینی و بدونی کدام کلیدهای ترکیبی مثلآً تنوین هستند
ضمناً بعضی از کلمات را هم باید از Charachter Map کپی کنی

 صفحه ابتدا        صفحه 17    از 45        صفحه آخر

مطالب مرتبط

نحوه-مرتب-شدن-خودکار-Auto-Sort-رکورد-ها-در-نرم-افزار-اکسل-نحوه-مرتب-شدن-خودکار-(Auto-Sort)-رکورد-ها-در-نرم-افزار-اکسل-منوی-Home-و-منوی-Editing-و-از-دکمه-Sort-Filter

نحوه مرتب شدن خودکار Auto Sort رکورد ها در نرم افزار اکسل نحوه مرتب شدن خودکار (Auto Sort) رکورد ها در نرم افزار اکسل منوی Home و منوی Editing و از دکمه Sort Filter

من-ویندوز-xp-داشتم-که-به-ویندوز-7-تغییر-دادم-و-از-اون-به-بعد-پرینترم-کار-نمی-کنه-در-صورتی-که-دستگاه-پرینتر-رو-چک-کردم-و-سالم-هست-Windows-7-ویندوز-XP-ویندوز-Seven-درایور-پرینتر-نصب-درایور

من ویندوز xp داشتم که به ویندوز 7 تغییر دادم و از اون به بعد پرینترم کار نمی کنه در صورتی که دستگاه پرینتر رو چک کردم و سالم هست Windows 7 ویندوز XP ویندوز Seven درایور پرینتر نصب درایور

پاس-دادن-مقدار-یک-فیلد-از-فرم-اول-به-فیلدی-در-فرم-دوم-در-اکسس-دراکسس-2010-بر-روی-فرم"-navigation-"دو-فرم-را-باز-کرده-ام-میخواهم-دکمه-ای-ایجاد-کنم-که-با-کلیک-بر-روی-آن-محتویات-یک-فیلد-از-فرم-اول-در-فیلدی-از-فرم-دوم-درج-شود

پاس دادن مقدار یک فیلد از فرم اول به فیلدی در فرم دوم در اکسس دراکسس 2010 بر روی فرم" navigation "دو فرم را باز کرده ام میخواهم دکمه ای ایجاد کنم که با کلیک بر روی آن محتویات یک فیلد از فرم اول در فیلدی از فرم دوم درج شود

چطوری-دراکسس-اختلاف-دو-تا-ساعت-را-بدست-بیاوریم؟-محاسبه-اختلاف-ساعت-در-اکسس-amoozesh-mohasebeh-ekhtelaf-saat-dar-access-بدست-آوردن-اختلاف-ساعت-و-تاریخ

چطوری دراکسس اختلاف دو تا ساعت را بدست بیاوریم؟ محاسبه اختلاف ساعت در اکسس amoozesh mohasebeh ekhtelaf saat dar access بدست آوردن اختلاف ساعت و تاریخ

چگونه-یک-سلول-را-به-لیست-combobox-در-اکسل-تبدیل-کنم؟-convert-cell-to-combobox-in-excel-تبدیل-سلول-به-لیست-کشویی-در-اکسل-DropDown-combobox-اکسل-آموزش-اکسل-پاسخ-به-سوالات-اکسل-ایجاد-گزینه-در-اکسل

چگونه یک سلول را به لیست combobox در اکسل تبدیل کنم؟ convert cell to combobox in excel تبدیل سلول به لیست کشویی در اکسل DropDown combobox اکسل آموزش اکسل پاسخ به سوالات اکسل ایجاد گزینه در اکسل

مشاهده کامل مطالب بخش پاسخ به سوالات