ورود ثبت نام

آموزش طراحی لباس با نرم افزار Marvlous Designer

آموزش طراحی لباس با نرم افزار Marvlous Designer آموزش طراحی لباس آموزش خیاطی طراحی لباس نرم افزار ویرایش الگو نرم افزار طراحی لباس Marvlous Designer
آمار و مشخصات آگهی
  • فارسی میتینگ
  • استان تهران شهر تهران پایتخت
  • 3288 بازدید

آموزش طراحی لباس با نرم افزار Marvlous Designer

با توجه به نیازهای دیرینه بشری و دقت خاص جامعه امروزی به ظاهری آراسته,رشته هایی مثل مد و طراحی لباس به عرصه ظهور رسیده اند.رشته طراحی مد و لباس از رشته های بسیارمدرن و پر طرفدار می باشد.افرادی که جذب این رشته می شوند.

در پایان تحصیلات خود تخصص های بسیار بالایی در زمینه طراحی لباس , پارچه , دوخت , الگوسازی و ... کسب می نمایند.

نرم افزار Marvlous Designer از جمله نرم افزارهای بسیار مفید در این زمینه می باشد.با استفاده از این نرم افزار می توانیدطرح و ایده های مدرن برای لباس را خل کنید و آنها را با دقت بسیار بالا رندر کنید. و الگوهای دقیقی را بدون استفاده از الگو های CAD طراحی نمایید.بنابراین بدون استفاده از نرم افزارهایی مانند CAD می توانید اقدام به طراحی لباس و پوشش های مختلف کنید تا سرعت بیشتری در این کار داشته باشید.

به همراه مجموعه نرم افزارهای Lectra و نرم فزار محبوب Marvelous

بیش از 300 تصویر از نقش و طرح پارچه در سبک های مختلف از جمله :

هندی , باتیک , ژاپنی و ...

مجموعه ای کاملا اینتراکتیو با اتوران اختصاصی

درست مانند طراحان مد و لباس حرفه ای بدون دردسر طراحی کنید

طراحی کنید بدوزید و بپوشید!

شما هم میتوانید طراح و خیاط لباس خود باشید !

شروعی عالی برای خود اشتغالی دختران جوان علاقمند !

هنر و حرفه ای در آمدزا و به روز !

به ماهرترین خیاط تبدیل شوید

بدون نیاز به صرف هزینه های زیاد و حضور کلاسهای آموزشی, خیاط حرفه ای شوید

100 % اورجینال(2DVD)

مجوز : 45-6515156

یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزارهماهنگ سازی ویرایش الگو و دراپینگ 3 بعدی برای طراحی تعاملی می باشد.به این معنی که هر گونه تغییرات در الگو را به صورت کامل و بلافاصله بر روی دراپینگ لباس های سه بعدی منعکس می کند.همچنین از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به سادگی کار با آن و ویرایش الگوها,اشاره کرد.شما می توانید تنها با چند کلیک موس الگوهای طراحی شده را به کدیگر دوخته و آن را بر روی تن مدل موجود مشاهده کنید.این نرم افزار از انواع فیزیکی خاص پارچه ها از جمله : کششی , برشی,خم,سفتی ,چگالی و ضخامت و ... پشتیبانی می کند.و کنترل این پارامترها به شما در شبیه سازی هرچه بهتر مدل های طراحی شده کمک می کند.همچنین این نرم افزار با نرم افزارهای معروف مدل سازی سه بعدی از جمله AutoCAD,3D Max,MAYA,...سازگاز می باشد.