ورود ثبت نام

اس او اس sos خدمات پزشک در منزل خانواده و گروهی

اس او اس sos خدمات پزشک در منزل خانواده و گروهی بیمه اس او اس خدمات پزشک در منزل تهیه دارو انتقال با آمبولانس اورژانس کمک رسان اس اواس خانواده درمان تکمیلی اس او اس
آمار و مشخصات آگهی
  • اس او اس sos
  • استان تهران شهر تهران تهران
  • 3538 بازدید

اس او اس sos خدمات پزشک در منزل خانواده و گروهی

دسترسی شبانه روزی به خدمات پزشکی و پرستاری بی شک یکی از نیازهای مبرم هر خانواده است.

عدم دسترسی به مطب پزشکان در ساعات روز و شب و ایام تعطیل، معضلات ترافیک شهری و یا عدم امکان جابجایی بیماران سالمند، نیاز به استفاده از خدمات شبانه روزی و قابل دسترس را دو چندان می نماید.

خدمات شبانه روزی

اعضاء می توانند در کلیه ساعات شبانه روز از طریق تلفن به خدمات دسترسی پیدا نمایند.

ویزیت پزشکان (رایگان)

اعضاء کمک رسان در صورت نیاز به ویزیت پزشک عمومی در منزل یا محل کار به این خدمات که شامل ویزیت، مشاوره، معاینه و تجویز دارو است دسترسی دارند. استفاده از این خدمات برای اعضای این پوشش رایگان است.

خدمات پزشکی و پرستاری

اعضای کمک رسان در صورت نیاز به خدمات پزشکی - پرستاری، به این خدمات از جمله تزریقات، پانسمان، سرم درمانی، گذاشتن یا تعویض سوند ادراری، نوار قلب، سنجش فشار خون، مراقبت لازم در طب سالمندان، مراقبت روزانه بهداشتی بیماران و سایر خدمات مجاز دسترسی دارند.

خدمات تخصصی

اعضاء کمک رسان در صورت نیاز به خدمات تخصصی در منزل می توانند پس از تماس تلفنی و هماهنگی به این خدمات از جمله فیزیوتراپی، گفتار درمانی، مشاور تغذیه و مشاوره روانپزشکی دسترسی پیدا نمایند.

خدمات پاراکلینیکی

اعضای کمک رسان در صورت نیاز به خدمات پاراکلینیکی در منزل می توانند به این خدمات دسترسی یابند. این خدمات از جلمه شامل نمونه گیری خون و ادرار و تحویل نتیجه آزمایش به بیمار، سونوگرافی، رادیولوژی، چکاپ و سایر خدمات مجاز است.

تهیه دارو

اعضاء کمک رسان در صورت نیاز به دارو و تحویل در منزل می توانند به این خدمات دسترسی یابند. دارو پس از دریافت نسخه معتبر پزشکی از درب منزل، تهیه و به بیمار تحویل می گردد.

انتقال پزشکی

در صورت نیاز به عضو به انتقال پزشکی از منزل به بیمارستان و بالعکس، کمک رسان این انتقال را با استفاده از شبکه آمبولانس اورژانس یا خصوصی سازماندهی می نماید.

رپورتاژ آگهی