ورود ثبت نام

جارو برقی و پمپ باد فندکی ماشین Inflator

جارو برقی و پمپ باد فندکی ماشین Inflator جارو برقی ماشین پمپ باد فندکی خودرو جارو برقی و پمپ باد فندکی ماشین پمپ باد و جاروبرقی اینفلتور pomp bad inflator
آمار و مشخصات آگهی
  • فارسی میتینگ
  • استان تهران شهر تهران تهران
  • 3348 بازدید

جارو برقی و پمپ باد فندکی ماشین Inflator

جارو برقی و پمپ باد فندکی خودرو

این محصول یک جاروی دو کاره ی طراحی شده برای خودرو است که توسط فندک ماشین کار می کند که هم به عنوان جارو برقی مکش را انجام می دهد و هم به عنوان پمپ باد کارایی دارد.

جارو برقی و پمپ باد فندکی ماشین inflator توسط برق ماشین (12 ولت) با وصل شدن به جا فندکی براحتی همه جای ماشین شما را تمیز می کند حتی زیر صندلی ها وجاهایی که تمیز کردن آن برای شما سخت است .توسط پمپ باد این دستگاه می توانید باد لاستیکها را تنظیم نمایید یکبار امتحان کنید تا لذت استفاده از این جارو را بچشید.

یکی از معضلات در پاکیزگی خودرو ، نظافت درون آن می باشد و این دستگاه ها به دلیل استفاده از باطری دارای قدرت کمتری هستند و نیز شارژ آن با اتمام باطری به پایان می رسد.

بسیار سبک و کم حجم بوده و به راحتی در کنار دیگر ملزومات اصلی خودرو قرار می گیرد.هیچ وقت اتومبیل شما در جاده نمی ماند و آسوده خاطر به راه خود ادامه خواهید داد .کمپرسور مخصوص اتومبیل سواری دارای سیلندر و دینام مستقل می باشد و لاستیک اتومبیل و هر گونه وسیله بادی شما را در عرض چند دقیقه باد می کند.

ویژگی های پمپ باد و جاروبرقی InFlator :

بهبود در ترمزگیری خودرو

کاهش استهلاک تایر خودرو

حداکثر فشار هوا :250psi

قدرت مکش :90W

قدرت باد :120W

یک همراه خوب در مسافرت برای خانواده ها

قابل استفاده برای کسانی که به استخر های دور از محل زندگی میروند( نیازی به حمل تیوپ پرشده ندارید)

قابل استفاده برای بازیکنان تیم های ورزشی جهت توپ فوتبال، والیبال بسکتبال و...

قابل استفاده برای دارندگان دوچرخه و موتور سیکلت

قابل استفاده در مدارس ، دانشگاهها و مراکز فنی حرفه ای و در خیابان و بزرگراه