ورود ثبت نام

پخش پوشاک ترک و اروپایی زنانه و مردانه

پخش پوشاک ترک و اروپایی زنانه و مردانه پوشاک ترک و اروپایی پوشاک ترک زنانه پوشاک ترک مردانه پخش عمده پوشاک
آمار و مشخصات آگهی
  • ماانی
  • استان تهران شهر تهران تهران
  • 3436 بازدید

پخش پوشاک ترک و اروپایی زنانه و مردانه

پوشاک بدن انسان را از آب و هوا و دیگر مخاطرات موجود در طبیعت حفظ می کند. همچنین پوشاک می توانند برای راحتی، حجب و حیا و نیز برای ایمنی مورد استفاده قرار گیرند. همچنین می توانند نشان دهدهٔ باورهای مذهبی، فرهنگی و دیگر معانی اجتماعی باشند. امروزه و در قرن ۲۱ استفاده از پوشاک بیشتر به خاطر پیروی از مد و شیک پوشی است تا به خاطر راحتی و دیگر استفاده های آن.

وظیفه اصلی پوشاک حفاظت از بدن انسان در برابر خطرات احتمالی در محیط مانند:آب و هوا (مانند نور شدید آفتاب، سرما و گرمای بیش از اندازه و بارش برف و باران)، حشرات، مواد شیمیایی زیان آور، سلاح و سایش با مواد زبر و آسیب رسان و سایر خطرها است. پوشاک در برابر بسیاری از مخاطرات که ممکن است بدن برهنه انسان را زخمی کند، محافظت می کند. در پاره ای از موارد پوشاک محیط را از فردی که پوشاک را پوشیده حفاظت می کند (مانند پوشاک ضد عفونی شدهٔ محافظ در اتاق عمل و محیط های پزشکی).

انسان ها همیشه در حال طراحی کردن پوشاک نوین برای مشکلات عملی خود هستند و دیگر فرق بین پوشاک و وسایل حفاظتی به شکل آشکار مشخص نیست. در این باره می توان به پوشاکی مانند پوشاک فضانوردی، پوشاک زرهی، پوشاک غواصی، مایو، پوشاک حفاظت کننده در مقابل نیش زنبور، لباس چرمی موتورسواری و لباس های محافظ اشاره کرد.

پخش عمده و تک پوشاک ترک و اروپایی

پخش عمده و تک پوشاک ترک و اروپایی زنانه و مردانه با مناسب ترین قیمتها

فروشگاه اینترنتی
رپورتاژ آگهی